-->

wtorek, 28 maja 2013

Koniec korekty?? - 6 1/2 Longs - 0 Shorts

Hej,

Jakoś ostatnio dużo się działo więc nie za bardzo miałem czas, żeby wszystko podsumować. Nie mniej jednak mieliśmy kilka nerwowych dni. Szczególnie NIKKEY  zanotował naprawdę zły dzień -7.2%. USA również reagowało dość nerwowo na wypowiedzi Bernanke oraz wydarzenia w Azji. Dzięki temu udało się zarobić na krótkich i kupić więcej innych spółek taniej.

Środa 22 Maja

Bardzo dużo się działo. Patrząc wstecz jest to dzień w którym wykonałem najwięcej ruchów a właściwie było to księgowanie zysków przed wystąpieniem Bena Bernanke. W zeszłym roku w okolicach Października i Listopada po jego wypowiedziach mieliśmy średnio terminowy szczyt więc przyjąłem założenie, że historia się może powtórzyć


  • Zamknąłem Szorta na CCL - Zysk - Miałem ten trade otwarty prawie miesiąć
  • Zamknąłem Longa na LEN - Zysk
  • Zamknąłem Longa na YUM - Zysk
  • Zamknąłem Longa na IGT - Zysk
  • Zamknąłem Longa na NKE - Zysk


Czwartek 23 Maja

Żadnych ruchów tego dnia indeks spadał ja co miałem do sprzedania sprzedałem dzień wcześniej. Na kupowanie było wciąż za wcześnie więc cieszyłem się widokiem zarabiających szortów.

Piątek 24 Maja


  • Zamknąłem Szorta na MCD - Zysk
  • Zamknąłem Szorta na UNH - Zysk


I tu postanowiłem zacząć kupować


  • Otworzyłem Longa na NWL - płacą dywidendę w środę
  • Otworzyłem Longa na YUM
  • Otworzyłem 1/2 Longa na SBUX
  • Otworzyłem Longa na FLTR-GB -  długo nie ruszałem nic w Londynie, ale ta spółka wygląda na prawdę dobrze
  • Dokupiłem 1/3 Longa do HCA - koretka wciąż trwa więc uśredniam w dół
  • Otworzyłem 1/2 Longa na NKE - płacą dywidendę w czwartek
  • Otworzyłem kolejnego Longa na MPEL

Poniedziałek 27 Maja

USA zamknięte - Dzień Pamięci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz