-->

środa, 8 maja 2013

3 Longs - 3 Shorts

Hej,

Zacznę od tego, że moim celem w pisaniu bloga nigdy nie było zarabianie na reklamach, zyskanie popularności czy też generowanie dużej liczby odwiedzin  Całe pisanie traktuje z jednej strony jako zabawę z drugiej jednak jako swój zapis poglądów na rynek i działań, które na nim podejmuję. Nie mniej jednak cieszy mnie stale wysoka liczba odwiedzin  Jako, że blog jest publiczny i każdy go może sobie poczytać zachęcam do komentowania lub napisania do mnie swoich uwag na tego co mógłbym zrobić lepiej, jakie informacje dodać itd. Jeżeli, któreś sugestie których realizacja będzie mieściła się moim dostępnym czasie postaram się je wziąć po uwagę.

A teraz do rzeczy

Jesteśmy coraz wyżej  a właściwie prawie na końcu spodziewanego zasięgu ruchu na SPX 1629 (wyliczone na podstawie zmienności) zacieśniam swoją ekspozycję na rynek.

Zmiany w portfolio:

Poniedziałek 6 Maja
  • Otworzyłem szorta na CAT
  • Zamknąłem longa na BAC - zysk
  • Zamknąłem szorta na PM - strata
Wtorek 7 Maja

  • Otworzyłem szorta na CSH
  • Zamknąłem longa na CAG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz