-->

poniedziałek, 1 lipca 2013

Korekta trwa?? - W sumie nie wiem co dalej - 3 Longs - 2 Shorts

Hej,

Właściwie to nie wiem co dalej. W zeszły piątek spora wyprzedaż w końcówce. Dziś otwarcie wręcz euforyczne więc przekręciłem się na byczą stronę. Nie mniej jednak wyprzedaż w końcówce sesji niepokoi. Dlatego będę trzymał zaangażowanie w giełdę na bardzo niskim poziomie i nie będę wystawiał się w jednym kierunku. Podsumowując zaryzykowałbym stwierdzenie, że korekta trwa. A czemu?? Bo te całe odbicie jest na znikomym obrocie.


Wtorek 25 Czerwca

  • Zamknąłem Longa na BAC - Strata
  • Kupiłem Wrześniową Opcję PUT 5900 na FTSE 100

Środa 26 Czerwca

  • Zamknąłem Szorta na CAT - Zysk

Czwartek 27 Czerwca

  • Zamknąłem Szorta na RRGB - Zysk
  • Zamknąłem Longa na WWW - Zysk
  • Otworzyłem Szorta na CAT

Piątek 28 Czerwca

  • Otworzyłem Szorta na RCL
  • Otworzyłem Szorta na UAL

Poniedziałek 1 Lipca

  • Zamknąłem Szorta na CAT - Zysk
  • Zamknąłem Szorta na UAL - Strata
  • Otworzyłem Longa na FDX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz