-->

piątek, 12 lipca 2013

Czyżby mielibyśmy mieć następny szczyt Bena Bernanke - 31% Net Long

Hej,



Po środowym wystąpieniu Bena Bernanke rynkami jak zwykle zatrzęsło. Ton jego wypowiedzi próbował łagodzić zapowiedzi o zaprzestaniu do druku pieniądza i udało mu się rynki wystrzeliły do góry. Rosło nawet to co spadało przez ostatnie 6 miesięcy czyli złoto miedź itd. Wydaje mi się, że prawdopodobnym wydaje się znów być założenie, że mieliśmy wczoraj lokalny szczyt i teraz rynek będzie się osuwał lub rozpocznie korektę. Jak będzie naprawdę zobaczymy. Ja ostatnie 2 dni wykorzystałem na sprzedawanie longów i księgowanie zysków.

Środa 10 Lipca
  • Zamknąłem Longa na MPEL - Zysk
  • Otworzyłem Longa na DGE-GB
  • Dodałem do mojego Longa na ESNT-GB

Czwartek 11 Lipca
  • Zamknąłem Longa na DGE-GB - Zysk
  • Zamknąłem Longa na ESNT-GB - Zysk
  • Otworzyłem Szorta na PM - Mam już 2 Szorty
  • Otworzyłem Szorta na RCL - Mam już 2 Szorty
  • Otworzyłem Longa na RH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz