-->

środa, 10 lipca 2013

Mała korekta a później atak na majowe szczyty - 46% Net Long

Witam,

Mamy bardzo ładny ruch wzrostowy od ostatniego raportu z rynku pracy w USA w zeszły piątek. Wolumen uległ poprawie. To każdy wie zawsze najtrudniejsze pytanie jest co dalej? W tej chwili uważam, że należy nam się cofnięcie w okolice 1621 a później atak na majowe szczyty. To jest mój scenariusz i pod to będę grał.

Czwartek 4 Lipca

  • Żadnych ruchów USA świętowało

Piątek 5 Lipca

  • Żadnych ruchów

Poniedziałek 8 Lipca

  • Zamknąłem część Longa na ESNT-GB - Zysk
  • Zamknąłem Longa na FDX - Zysk - jak okazało się później walor zdrożał kolejne 5% dzień później
  • Zamknąłem część Longa na HCA

Wtorek 9 Lipca

  • Otworzyłem Szorta na CAT
  • Otworzyłem Longa na MPEL
  • Otrzorzyłem Szorta na PM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz