-->

czwartek, 16 stycznia 2014

Spraw Porządkowych Kilka

Wczoraj wieczorem miałem trochę wolnego czasu więc postanowiłem zrobić trochę porządków na blogu


  • Przejrzałem wszystkie 113 notek. Muszę powiedzieć, że część z nich była beznadziejna i nie wnosiła niczego nowego dla Was. Nie dziwi mnie więc mała ilość przeczytań niektórych postów. 
  • Z drugiej strony kilka wartościowych wpisów też miało bardzo mało odwiedziń. Mam tu na myśli posty napisane dawno dawno temu, kiedy ruch na blogu był jeszcze bardzo mały. Wygłada na to, że zginęły w gąszczu innych informacji :)
  • Żeby ułatwić Wam dotarcie do być może użytecznych treści uporządkowałem i uprościłem tagi
  • Utworzyłem również Spis Treści do którego możecie dostać się przez zakładkę na górze strony
Wszystko to zrobiłem ponieważ już niedługo zajmiemy się na poważnie Makroekonomią i nie chcę, żeby niektóre z informacji ginęły w natłoku innych :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz