-->

poniedziałek, 2 września 2013

W Blogu zmian kilka

Witam,

Właśnie przypomniałem sobie, że wciąż prowadzę bloga. Niektórzy pewnie gotowi są pomyśleć, że straciłem już wszystkie pieniądze i giełdę omijam z daleka. Rzeczywistość jest zupełnie odmienna. Wciąż zarabiam i udało się sierpień znów zamknąć na plusie, jednak nie przyszło to łatwo. Giełda raczej spadała a ja ciągle miałem przewagę pozycji długich w portfelu. 

A teraz o zmianach:


  • Odchodzę od pomysłu publikowania wszystkich zagrań. W zamian za to przy każdej nowej notce pokażę wszystkie swoje aktualnie otwarte pozycje.
  • Będę też bardziej regularnie pokazywał zyski/straty w ujęciu tygodniowym i miesięcznym.
  • W swoich notkach skupię się bardziej na pomysłach w dłuższym terminie, żebyście może mogli z tego skorzystać


2 komentarze:

  1. Przedstawianie strat i zysków w ujęciu tygodniowym i miesięcznym to bardzo dobry pomysł. Pozwoli to zarówno Tobie na kontrolowanie swoich finansów, jak i nam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Ja swoje finanse kontroluje nawet w ujęciu dziennym. Wam da to pewne wyobrażenie jak różne potrafią być tygodnie albo miesiące.

    OdpowiedzUsuń