-->

czwartek, 9 lutego 2012

Spółki Dywidendowe

Witam,

Nie ukrywam, że wczoraj się trochę zainspirowałem jednym z postów na zaprzyjaźnionym blogu. Tu znajdziecie link do posta, który mam na myśli.


Zacząłem więc wertować internet w poszukiwaniu informacji na ten temat. Jak na razie trafiłem na dość ciekawą stronę, która publikuje wyniki spółek dywidendowych. Zaletą tej strony jest to, że nie skupia się na jednym kraju lub indeksie ale obejmuje swoim zasięgiem cały świat włączając w to wysoce wyselekcjonowany indeks S&P 500 Aristocrats czyli spółek które od 25 lat sukcesywnie i nieprzerwanie płacą coraz to większą dywidendę.

Link do strony zamieszczam poniżej. Jako, że głownie interesuje mnie FTSE 100 link prowadzi bezpośrednio do tego indeksu ale zachęcam Was do głębszego przeglądnięcia tej strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz