-->

poniedziałek, 19 września 2011

Wstępniak


Witam wszystkich a właściwie nikogo jako że w tej chwili jedynym czytelnikiem jestem ja sam. Niemniej jednak postanowiłem napisać kilka slow o sobie. Jestem fanatykiem szerokiego tematu finansów osobistych ze szczególnym uwzględnieniem inwestowania na giełdzie. Nie mam żadnego wykształcenia w tym kierunku. Jest to po prostu hobby które daje dodatkowy dochód z własnych inwestycji. Coś co powinno pozwolić wcześniej niż w wieku 65 lat odejść na emeryturę którą jak zakładam powinna być o niebo lepsza niż tak którą zafunduje mi państwo. Kilka lat temu przeprowadziłem się do UK gdzie jak pewnie wszyscy wiedza mieści się największy rynek kapitałowy w Europie. Stwarza to ogromne możliwości. Jednak problem leży w tym że mi osobiście trudno się w tym wszystkim poruszać skoro jestem wychowankiem oraz stawiałem pierwsze kroki na naszej rodzimej GPW. Ten blog raczej będzie czymś w rodzaju twórczości bardziej dla siebie samego żeby przelać swoje myśli na papier. Będzie tez to swego rodzaju trening językowy żeby nie wyjść z prawy w używaniu języka polskiego mimo że nigdy nie był on moja silną stroną. Jednocześnie wierzę że może również ktoś inny będzie miał ochotę z tego skorzystać. Bardzo dużo czasu spędzam w internecie czytając i przeglądając setki stron o tematyce finansowej. Dużą część z nich uważam za bezsensowne. Jednak co jakiś czas uda się trafić na coś wartościowego co będę odnotowywał tutaj. Czasem też będę próbował skomentować lub przemyśleć głośno strategie  inwestowania jak również moje osobiste poglądy na rynek. Coś czego możecie być pewni tematy będą różne ale na pewno wszystkie będą mniej lub bardziej powiązane z zarabianiem pieniędzy. Za każdym razem postaram się dodać swoje własne spojrzenie, które jestem pewien prawie zawsze będzie kontrowersyjne. Jeżeli macie pytania lub inne dylematy z których nie macie z kim przedyskutować piszcie postaram się odpisać na każdy email.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz