-->

wtorek, 14 maja 2013

Czy to już koniec wzrostów 2.66 Longs - 3 Shorts

Hej

Dziś SPX zamknął się na poziomie 1650. Kolejne najwyższe zamknięcie w historii. Kiedy koniec? Kiedy korekta? Chyba każdy sobie zadaje te pytania. Ja również od kilku dni utrzymuję raczej neutralne a raczej niedźwiedzie nastawienie do rynku. W swoim portfelu mam przewagę szortów, które wyjątkowo zaczynają pracować na moją korzyść mimo rynku idącego w górę. Kiedy odwrót tego nie wie nikt. Niemniej jednak myślę, że mimo wszystko SPX będzie jeszcze dużo wyżej w tym roku.


Zmiany w portfolio:

Piątek 10 Maja


  • Zamknąłem Szorta na FCX - Zysk
  • Otworzyłem Longa na FDX
  • Otworzyłem 1/3 Longa na HCA


Poniedziałek 13 Maja


  • Zamknąłem Longa na CAG - Strata
  • Otworzyłem 1/3 Longa na IGT
  • Otworzyłem szorta na MCD
  • Otworzyłem longa na YUM


Wtorek 14 Maja


  • Zamknąłem Szorta na CAT - Zysk



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz